Tietoa meistä

Lahden Kansalliset Seniorit ry on poliittisesti sitoutumaton yhdistys. Toimimme positiivisessa ilmapiirissä, missä ystävällisyys, toistemme kunnioittaminen ja hyväntahtoisuus on tärkeät. Tarjolla on monipuolisia mahdollisuuksia rakentavaan ja hauskaan yhdessäoloon. Kuukausitapaamisissamme - yhteisen lounas- tai kahvihetken jälkeen - useiden eri alojen tietäjät ja taitajat alustavat keskustelun kiinnostavista ja ajankohtaisista aiheista.

Kerhotoimintamme tarjoaa mahdollisuuksia harrastaa liikuntaa, matkustella, jakaa kulttuurikokemuksia sekä keskustella moninaisista aiheista suomeksi tai vaikkapa englannin kielellä. Myös Lounaskerhon tapaamiset antavat hienoja maku- ja tutustumismahdollisuuksia mukavassa seurassa.

Jos et löydä haluamaasi harrastusta niistä mitä meillä nyt on, niin olemme aina valmiit oppimaan ja nauttimaan uusista taidoista ja tiedoista, joita ehkä juuri sinä olet valmis kanssamme jakamaan.

Kerhomme kokoontuvat yleensä kerran kuussa, paitsi sauvakävelykerho, joka kävelee yhdessä   viikottain. Se ei kuitenkaan ole kiveenhakattu sääntö.

Lahden Kansallinen Senioriyhdistys toimii maanlaajuisen Kansallisen Senioriliiton puitteissa, jonka kautta meillä on laaja edustus senioreiden hyvinvointi- ja edunvalvonta-asioissa, jopa EU-saleissa.

Tapaat meidät Facebookissa osoitteella: https://www.facebook.com/lahdenseniorit

Olemme Kansallisen senioriliiton ja Hämeen kansallisen senioripiirin jäsen.