5. - 7. 2. Senioriliiton risteily

"Elämäniloa ja voimaa" Senioriliiton risteily 5. - 7.2. 2024

Maanantaina 5.2. aamutuimaan, Lahdesta Marolankadulta, kohti Helsinkiä ja satamaa, astui bussiin kourallinen virkeitä senioreita jo aikaisemmin bussimatkansa aloittaneiden lisäksi.

Katajanokan satamaan saavuttuamme ”Elämäniloa ja voimaa” -risteily (osallistujia n. 850) kohti Tukholmaa alkoi päivän erilaisilla teemaan liittyvillä luennoilla ja koulutuksilla. Oli asiantuntijaseminaareja, joissa huippuesiintyjät antoivat eväitä vaikuttaa, tehdä, uudistua ja elää monipuolista elämänmyönteistä elämää oman yhdistyksen jäsenenä. Ohjelma oli todella monipuolinen ja oli valinnanvaikeutta mihin osallistua. Jokaiselle löytyi varmasti jotakin.

Risteilylle iloista ja pirteää senioriseuraa viihdyttämään oli saapunut esiintyjiä mm. Teemu Roivainen, joka esiintyi molempina iltoina. Myös innokkaille laulajille oli mahdollisuus osallistua Viking Karaokeen ja bingoamaankin pääsi.

Tiistaina ohjelmat jatkuivat erilaisilla kiertoajeluilla, omatoimisilla tapahtumilla tai eri ohjelmakokonaisuuksilla laivalla.

Hyvää ruokaa ja juomaa nautimme laivan runsaista antimista. Eipä unohdettu myöskään shoppailua.

Keskiviikkona saavuimme takaisin kotisatamaan ja erkanimme kukin omille tahoillemme kotiinpaluukuljetuksiin.

Elämäniloa ja voimaa kaikille!

t. erja