Golfkerho tarjoaa senioreille liikunnallista yhdessäoloa mukavassa seurassa
kauniin luonnon keskellä. Golfkerhon toiminta alkoi runsas kymmenen vuotta sitten.

Meitä on mukana toiminnassa aktiivisesti 20 - 30 seniorigolfaajaa. Kerhon toiminta keskittyy kesän golfkauteen. Aloitamme toukokuussa yhteisellä suunnittelupalaverilla. Yhteiset pelitapahtumat ovat kerran kuukaudessa kesäkuusta syyskuuhun. Kysymys ei ole kilpailuista, vaan mukavasta liikunnasta ystävien kanssa. Tosin syyskuun pelitapahtuma on samalla kerhon leikkimielinen mestaruuskisa. Kisaan ei tarvitse kuitenkaan osallistua, vaikka olisikin mukana pelaamassa. Pelitapahtumat ovat olleet viime vuosina Messilässä, Takkulassa, Vierumäellä ja Vääksyssä. Keskimäärin tapahtumassa on ollut mukana 14 - 15 kerholaista.

Kerhon edustajat ovat osallistuneet vuosittain Patina Golfmestaruuskilpailuihin. Yksi tai useampi pelaajamme on aina sijoittunut palkintosijoille. Myös joukkuekisassa olemme pärjänneet hyvin.

Toivotan tervetulleeksi kerhoon senioriyhdistyksen kaikki golfaavat jäsenet.
Tervetuloa myös ne seniorit, jotka vasta harkitsevat golfin aloittamista. Ota yhteyttä minuun rohkeasti, niin katsotaan yhdessä, miten edetä.

Eero Laitinen
Golfkerhon vetäjä